Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый | Beltelecom

Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый

Старонка для друку
Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый
 
Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый - гэта даведачна-інфармацыйныя паслугі, якія аказваюцца спецыялістамі платных/бясплатных даведачна-інфармацыйных службаў юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка, які заказаў паслугу па арганізацыі дадзеных службаў у РУП "Белтэлекам".
 
Бясплатныя даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый даюцца з выкарыстаннем трохзнакавага нумару альбо доўгіх нумароў фарматаў 8-801-АВС-ХХХХ, дзе АВС - код галіны прадастаўлення паслугі.
 
Платныя даведачна-iнфармацыйныя паслугi іншых арганізацый прадастаўляюцца з выкарыстаннем трохзнакавага нумару альбо доўгіх нумароў фарматаў 8-902-АВС-ХХХХ, дзе АВС - код галіны прадастаўлення паслугі, альбо 8-602-60ХХХХ.
 
РУП «Белтэлекам» забяспечвае тэхнічны доступ абанентаў да даведачна-інфармацыйнай службы, а даведачна-інфармацыйная служба нясе перад абанентам адказнасць за прадастаўленне паслугі ў цэлым, уключаючы якасць аказваемай паслугі, вызначэнне яе кошту, і спосабу аплаты паслугі.
 
Каб засцерагчы сябе ад негатыўнага вопыту аплаты дарагіх паслуг, неабходна ўважліва вывучыць рэкламную інфармацыю аб умовах прадастаўлення платных даведачна-інфармацыйных паслуг, у прыватнасці, іх кошту.
 
Для папярэджання аб тым, што паслуга платная, і для прадастаўлення інфармацыі аб сваёй паслузе, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік - уладальнік платнай даведачна-інфармацыйнай службы, абавязана размясціць галасавое паведамленне на працягу нетарыфікуемага інтэрвалу.
 
Што такое нетарыфікуемы інтэрвал? Нетарыфікуемы інтэрвал - гэта галасавое паведамленне даведачнай службы, а таксама тэхналагічны інтэрвал, дастатковы для таго, каб абанент змог пакласці трубку, калі ўстаноўлены даведачна-інфармацыйнай службай кошт паслуг яго не задаволіла альбо абанент перадумаў выкарыстаць гэтую паслугу.
 
Галасавое паведамленне павінна ўтрымліваць (падчас работы службы):
 
1. найменне службы,
2. кароткае апісанне прадастаўляемай паслугі;
3. указанне кошту званка (тарыф) або паведамленне аб тым, што паслуга платная;
4. паведамленне «Застаючыся на лініі, Вы даяце згоду на аплату паслугі».
 
У нерабочы час службы галасавое паведамленне апавясціць аб назве службы і часе работы службы.
 
Плата за карыстанне паслугай, якая прадастаўляецца даведачнай службай, не ўключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі РУП "Белтэлекам". Адключэнне тэлефона пры неаплаце дадзеных паслуг не ажыццяўляецца.
 
Рашэнне па спосабе выстаўлення аплаты і прыёму плацяжу ад абанента ўладальнік службы прымае самастойна ў рамках дзеючага заканадаўства.
 
Звяртаем увагу *! Пры нязгодзе з выстаўленым уладальнікам службы рахункам па паслузе і адмове аплаты, абанент можа напісаць на імя дырэктара (кiраўнiка) арганізацыі, якая прадстаўляе даведачна-інфармацыйныя паслугі (ўладальніка ПСІС), пісьмовую прэтэнзію аб неналежнай якасці прадастаўляемых даведачна-інфармацыйных паслуг з патрабаваннем вяртання грашовых сродкаў ( у выпадку ўжо ажыццёўленай аплаты) або анулявання аплаты за паслугі (калі аплаты яшчэ не было). Пры адмове ці адсутнасці адказу ад уладальніка ПСІС можна звярнуцца ў суд.