Прадак аказання паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступа» | Beltelecom

Прадак аказання паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступа»

1. Агульныя палажэнні

1.1. Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Выканаўца) і Заказчыкам, які выкарыстоўвае прадастаўляемую Выканаўцам паслугу «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі РУП" Белтэлекам "(СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступу» (далей - паслуга).
1.2. Паслуга дазваляе ажыццяўляць кругласутачную апрацоўку запытаў Карыстальнікаў да СПІН. Карыстальнікі могуць фарміраваць запыт па абанентах тэлефоннай сеткі Выканаўца па любой з пазіцый: прозвішча; імя; імя па бацьку; нумар тэлефона; адрас ўстаноўкі тэлефона і інш. Па сфармаваным запыце Карыстальнікам прадастаўляецца поўная інфармацыя аб нумары тэлефона, адрасе ўстаноўкі тэлефона (уключаючы рэгіён і код населенага пункта), тыпе абанента (юрыдычная / фізічная асоба), прыкмеце абаненцкай лініі (тэлефон, таксафон і г.д. ), прозвішчы / імя / па бацьку (найменні арганізацыі).
1.3. Карыстальнікі павінны мець навыкі працы з ПЭВМ для карыстання Паслугай.
1.4. Фарміраванне запыту да СПІН і прадастаўленне інфармацыі пра абанентаў ажыццяўляецца з дапамогай праграмнага забеспячэння, распрацаванага Выканаўцам і ўсталяванага на працоўным месцы Карыстальніка.
1.5. Праграмнае забеспячэнне блакуе магчымасць капіравання і захавання атрыманай інфармацыі.
1.6. Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.7. Паслуга прадастаўляецца на дагаворнай аснове.
1.8. Паслуга не дазваляе атрымліваць доступ да інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі Выканаўца, выключаных з даведачна-інфармацыйнага абслугоўвання ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

2. Тэрміны і азначэнні

У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

2.1. Заказчык - юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які мае дагаворныя адносіны з РУП «Белтэлекам» на прадастаўленне паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі РУП" Белтэлекам "(СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступу».

2.2. Выканаўца - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.3. Карыстальнік - службовая асоба Заказчык, ўпаўнаважаная карыстацца Паслугай.
2.4. VPN - паслуга «Об'яднанне карпаратыўных сетак па IP пратаколе (VPN)».

3. Заключэнне дагавора на прадастаўленне паслугі

3.1. Кансультацыя і афармленне дагаварных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца спецыялістамі службаў продажу Выканаўца.
 3.2. Для заказа Паслугі неабходна накіраваць у адрас Выканаўца пісьмовую заяўку, якая павінна ўтрымліваць:
 - геаграфічны адрас размяшчэння рабочага месца, для якога неабходна арганізацыя канала сувязі і падключэння да Паслугі;
 - колькасць і персанальны склад Карыстальнікаў;
 - кантактныя дадзеныя спецыяліста Заказчыка, адказнага за тэхнічную падтрымку Паслугі згодна з п.п.5.3-5.4.
 3.3. Пры наяўнасці ў Выканаўца тэхнічнай магчымасці спецыялісты Выканаўца заключаюць з Заказчыкам Дагавор аб аказанні паслугі (далей – Дагавор), бавязковай умовай якога з'яўляецца забеспячэнне прыватнасці прадстаўляемых звестак. Для арганізацыі аддаленага злучэння абсталявання Заказчык і СПІН Заказчыкам заключаецца асобны дагавор з Выканаўцам на VPN.
 3.5. Працэдура заключэння Дагавора ажыццяўляецца згодна з патрабаваннямі Выканаўца ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

4. Патрабаванні да арганізацыі Паслугі 

          4.1. Паслуга прадастаўляецца пасля арганізацыі аддаленага злучэння абсталявання Заказчыка і СПІН пры дапамозе паслугі VPN, арганізаванай на базе сеткі перадачы дадзеных Выканаўца.
 4.2. Мінімальная хуткасць канала падключэння на адной рабочае месца Заказчыка – не менш 64 кБіт/с.

5. Актывацыя, аказанне і спыненне доступу да Паслугі 

5.1. Пасля атрымання заяўкі Заказчыка на аказанне Паслугі Выканаўца сумесна з Заказчыкам ажыццяўляе арганізацыю, тэставанне і падлучэнне тэхнічных сродкаў Заказчыка да інфармацыйнага рэсурсу сістэмы спін пасродкам паслугі VPN, якая арганізуецца на базе сеткі перадачы дадзеных Выканаўца.
5.2. Выканаўца праводзіць арганізацыю і тэставанне VPN-канала. Пры наяўнасці ў Заказчыка тэхнічнай магчымасці арганізацыі VPN-канала для аказання Паслугі Выканаўца афармляе дагаворныя адносіны на паслугу VPN і на Паслугу з Заказчыкам і інфармуе Заказчыка аб парадку разлікаў.
5.3. Выканаўца нясе адказнасць за арганізацыю VPN-канала да месца ўстаноўкі канцавога (мадэмнага) абсталявання. Злучэнне канцавога (мадэмнага) абсталявання з ПЭВМ Карыстальніка застаецца да адказнасці Заказчыка.
5.4. Пасля аплаты за арганізацыю Паслугі Выканаўца выдае Заказчыку рэквізіты доступу (IP - адрас і Port) для падлучэння да інфармацыйных рэсурсаў СПІН. Выкарыстоўваючы выдадзены IP-адрас, Заказчык самастойна загружае (ўсталёўвае) на працоўным месцы Карыстальніка праграмнае забеспячэнне для карыстання Паслугай.
5.5. Пры аказанні Паслугі магчымасць атрымання інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі, з аднаго працоўнага месца, абмежаваная да 50 злучэнняў у суткі, за адно злучэнне магчыма да 10 запытаў. Пры запыце, неадназначна ідэнтыфікуе абанента тэлефоннай сеткі, на адзін запыт магчымая выдача інфармацыі аб некалькіх абанентах. Максімальны аб'ём адказу на адзін запыт - 63 радкі дадзеных.
5.6. Змяненне ўмоў аказання і спыненне доступу да паслуг ажыццяўляецца ў тэрмiны, устаноўленыя Дагаворам.

6. Аплата паслугі і парадак разлікаў

6.1. Аплата Паслугі ажыццяўляецца Заказчыкам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі з Выканаўцам, i наступным Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Выканаўцам тарыфамі і дагаворнымі коштамі.
6.2. Плата за арганізацыю Выканаўцам VPN-канала для аддаленага некамутаванага доступу спаганяецца асобна згодна з дзейнічаючымі тарыфамі Выканаўца і дагаворам на паслугу VPN.
6.3. Штомесячная плата за карыстанне Паслугай у бягучым месяцы, выстаўляецца Выканаўцам ў наступным месяцы, і падлягае аплаце не пазней 25-га чысла наступнага месяца.
6.4. Перыяд аказання Паслугі роўны каляндарнаму месяцу.
6.5. Доступ да паслуг часова спыняецца, калі Паслуга не аплачана да 25-га чысла месяца ўключна, у якім выстаўлены рахунак.
6.6. Доступ да паслуг аднаўляецца пасля аплаты Заказчыкам выстаўленага рахунку.
6.7. Калі на працягу месяца з дня прыпынення доступу да паслуг аплата не паступіла, дзеянне Дагавора спыняецца.

7. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў

7.1. Выканаўца плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэставанне і наладу ўласнага абсталявання, неабходнага для забеспячэння якасці Паслугі. Планавыя перапынкі аказання Паслугі абумоўлены неабходнасцю правядзення перыядычных планава-прафілактычных работ у інфармацыйным разліковым цэнтры і на сеткі перадачы дадзеных Выканаўца.

7.2. Інфармацыя аб планавых работах Выканаўца даводзіцца да Заказчыка.

7.3. Служба тэхнічнай падтрымкі Заказчыкаў.

7.3.1. Служба тэхнічнай падтрымкі Выканаўца ажыццяўляе інфармацыйна-даведачнае абслугоўванне і тэхнічную падтрымку Заказчыкаў. Пры звароце ў службу тэхнічнай падтрымкі Выканаўца:

    • фіксуе ў журнале ўстаноўленай формы час і дату звароту, а таксама кантактныя дадзеныя і нумар Дагавора Заказчыка;
    • неадкладна прымае ўсе неабходныя меры да высвятлення прычын звароту;
    • у выпадку аварыі інфармуе Заказчыка аб прапанаваных сродках яе ліквідацыі, пры неабходнасці арганізуе выезд тэхнічнага спецыяліста да Заказчыка;
    • праводзіць мерапрыемствы па аднаўленні працэса аказання Паслугі.

          7.3.2 Тэлефоны для кансультацый і тэхнічнай падтрымкі Карыстальнікаў Паслугі: (017)217-35-84, (017)217-35-06, (017)397-97-40 (час работы з 8.30 да 17.30), e-mail: sadmbd@irc.beltelecom.by.
 7.3.3. Тэлефон па пытаннях працаздольнасці VPN-канала: 123.

8. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

8.1. Пры невыкананні і неналежным выкананні Выканаўцам абавязкаў, абумоўленых у дагаварных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Заказчык мае права прад'явіць рэкламацыю Выканаўцу.
 8.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
 8.3. Выканаўца разглядае рэкламацыю Заказчыка згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартамі прадпремства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
 8.4. Рознагалосі, звязаныя з дагаварнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны бакамі шляхам перамоў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
 8.5. Выканаўца не нясе адказнасці за перабоі ў аказанні Паслугі, якія ўзніклі па прычыне:

  • парушэнняў энергазабеспячэння ў Заказчыка;
  • пашкоджанняў канцавой абаненцкай прылады і прылад, якія абслугоўваюцца Заказчыкам.

8.6. У выпадках, калі Выканаўца ўстановіць, што работа Заказчыка парушае патрабаванні інфармацыйнай бяспекі сістэмы СПІН, то ён мае права блакаваць доступ апошняга да СПІН і прадастаўленне Паслугі, з наступным паведамленнем аб узнікшым выпадку.

9. Увядзенне ў дзеянне парадку і ўнясенне змяненняў

9.1. Наступны парадак устанаўліваецца Выканаўцам самастойна

 9.2. Наступны парадак уступае ў сілу з моманту яго зацверджання Выканаўцам.
 9.3.  Выканаўца мае права на свой погляд уносціь змяненні (дапаўненні) у наступны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і/або дапаўненняў на сайце Выканаўца www.beltelecom.by.

 

Версия для слабовидящих