1. Агульныя палажэнні 1.1. Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Выканаўца) і Заказчыкам, які выкарыстоўвае прадастаўляемую Выканаўцам паслугу «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі РУП" Белтэлекам "(СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступу» (далей - паслуга). 1.2. Паслуга дазваляе ажыццяўляць кругласутачную апрацоўку запытаў Карыстальнікаў да СПІН. Карыстальнікі могуць фарміраваць запыт па абанентах тэлефоннай сеткі Выканаўца па любой з пазіцый: прозвішча; імя; імя па бацьку; нумар тэлефона; адрас ўстаноўкі тэлефона і інш. Па сфармаваным запыце Карыстальнікам прадастаўляецца поўная інфармацыя аб нумары тэлефона, адрасе ўстаноўкі тэлефона (уключаючы рэгіён і код населенага пункта), тыпе абанента (юрыдычная / фізічная асоба), прыкмеце абаненцкай лініі (тэлефон, таксафон і г.д. ), прозвішчы / імя / па бацьку (найменні арганізацыі). 1.3. Карыстальнікі павінны мець навыкі працы з ПЭВМ для карыстання Паслугай. 1.4. Фарміраванне запыту да СПІН і прадастаўленне інфармацыі пра абанентаў ажыццяўляецца з дапамогай праграмнага забеспячэння, распрацаванага Выканаўцам і ўсталяванага на працоўным месцы Карыстальніка. 1.5. Праграмнае забеспячэнне блакуе магчымасць капіравання і захавання атрыманай інфармацыі. 1.6. Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя. 1.7. Паслуга прадастаўляецца на дагаворнай аснове. 1.8. Паслуга не дазваляе атрымліваць доступ да інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі Выканаўца, выключаных з даведачна-інфармацыйнага абслугоўвання ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 2. Тэрміны і азначэнні У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі: 2.1. Заказчык - юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які мае дагаворныя адносіны з РУП «Белтэлекам» на прадастаўленне паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі РУП" Белтэлекам "(СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступу». 2.2. Выканаўца - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам». 2.3. Карыстальнік - службовая асоба Заказчык, ўпаўнаважаная карыстацца Паслугай. 2.4. VPN - паслуга «Об'яднанне карпаратыўных сетак па IP пратаколе (VPN)». 3. Заключэнне дагавора на прадастаўленне паслугі 3.1. Кансультацыя і афармленне дагаварных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца спецыялістамі службаў продажу Выканаўца. 3.2. Для заказа Паслугі неабходна накіраваць у адрас Выканаўца пісьмовую заяўку, якая павінна ўтрымліваць: - геаграфічны адрас размяшчэння рабочага месца, для якога неабходна арганізацыя канала сувязі і падключэння да Паслугі; - колькасць і персанальны склад Карыстальнікаў; - кантактныя дадзеныя спецыяліста Заказчыка, адказнага за тэхнічную падтрымку Паслугі згодна з п.п.5.3-5.4. 3.3. Пры наяўнасці ў Выканаўца тэхнічнай магчымасці спецыялісты Выканаўца заключаюць з Заказчыкам Дагавор аб аказанні паслугі (далей – Дагавор), бавязковай умовай якога з'яўляецца забеспячэнне прыватнасці прадстаўляемых звестак. Для арганізацыі аддаленага злучэння абсталявання Заказчык і СПІН Заказчыкам заключаецца асобны дагавор з Выканаўцам на VPN. 3.5. Працэдура заключэння Дагавора ажыццяўляецца згодна з патрабаваннямі Выканаўца ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 4. Патрабаванні да арганізацыі Паслугі 4.1. Паслуга прадастаўляецца пасля арганізацыі аддаленага злучэння абсталявання Заказчыка і СПІН пры дапамозе паслугі VPN, арганізаванай на базе сеткі перадачы дадзеных Выканаўца. 4.2. Мінімальная хуткасць канала падключэння на адной рабочае месца Заказчыка – не менш 64 кБіт/с. 5. Актывацыя, аказанне і спыненне доступу да Паслугі 5.1. Пасля атрымання заяўкі Заказчыка на аказанне Паслугі Выканаўца сумесна з Заказчыкам ажыццяўляе арганізацыю, тэставанне і падлучэнне тэхнічных сродкаў Заказчыка да інфармацыйнага рэсурсу сістэмы спін пасродкам паслугі VPN, якая арганізуецца на базе сеткі перадачы дадзеных Выканаўца. 5.2. Выканаўца праводзіць арганізацыю і тэставанне VPN-канала. Пры наяўнасці ў Заказчыка тэхнічнай магчымасці арганізацыі VPN-канала для аказання Паслугі Выканаўца афармляе дагаворныя адносіны на паслугу VPN і на Паслугу з Заказчыкам і інфармуе Заказчыка аб парадку разлікаў. 5.3. Выканаўца нясе адказнасць за арганізацыю VPN-канала да месца ўстаноўкі канцавога (мадэмнага) абсталявання. Злучэнне канцавога (мадэмнага) абсталявання з ПЭВМ Карыстальніка застаецца да адказнасці Заказчыка. 5.4. Пасля аплаты за арганізацыю Паслугі Выканаўца выдае Заказчыку рэквізіты доступу (IP - адрас і Port) для падлучэння да інфармацыйных рэсурсаў СПІН. Выкарыстоўваючы выдадзены IP-адрас, Заказчык самастойна загружае (ўсталёўвае) на працоўным месцы Карыстальніка праграмнае забеспячэнне для карыстання Паслугай. 5.5. Пры аказанні Паслугі магчымасць атрымання інфармацыі пра абанентаў тэлефоннай сеткі, з аднаго працоўнага месца, абмежаваная да 50 злучэнняў у суткі, за адно злучэнне магчыма да 10 запытаў. Пры запыце, неадназначна ідэнтыфікуе абанента тэлефоннай сеткі, на адзін запыт магчымая выдача інфармацыі аб некалькіх абанентах. Максімальны аб'ём адказу на адзін запыт - 63 радкі дадзеных. 5.6. Змяненне ўмоў аказання і спыненне доступу да паслуг ажыццяўляецца ў тэрмiны, устаноўленыя Дагаворам. 6. Аплата паслугі і парадак разлікаў 6.1. Аплата Паслугі ажыццяўляецца Заказчыкам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі з Выканаўцам, i наступным Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Выканаўцам тарыфамі і дагаворнымі коштамі. 6.2. Плата за арганізацыю Выканаўцам VPN-канала для аддаленага некамутаванага доступу спаганяецца асобна згодна з дзейнічаючымі тарыфамі Выканаўца і дагаворам на паслугу VPN. 6.3. Штомесячная плата за карыстанне Паслугай у бягучым месяцы, выстаўляецца Выканаўцам ў наступным месяцы, і падлягае аплаце не пазней 25-га чысла наступнага месяца. 6.4. Перыяд аказання Паслугі роўны каляндарнаму месяцу. 6.5. Доступ да паслуг часова спыняецца, калі Паслуга не аплачана да 25-га чысла месяца ўключна, у якім выстаўлены рахунак. 6.6. Доступ да паслуг аднаўляецца пасля аплаты Заказчыкам выстаўленага рахунку. 6.7. Калі на працягу месяца з дня прыпынення доступу да паслуг аплата не паступіла, дзеянне Дагавора спыняецца. 7. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў 7.1. Выканаўца плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэставанне і наладу ўласнага абсталявання, неабходнага для забеспячэння якасці Паслугі. Планавыя перапынкі аказання Паслугі абумоўлены неабходнасцю правядзення перыядычных планава-прафілактычных работ у інфармацыйным разліковым цэнтры і на сеткі перадачы дадзеных Выканаўца. 7.2. Інфармацыя аб планавых работах Выканаўца даводзіцца да Заказчыка. 7.3. Служба тэхнічнай падтрымкі Заказчыкаў. 7.3.1. Служба тэхнічнай падтрымкі Выканаўца ажыццяўляе інфармацыйна-даведачнае абслугоўванне і тэхнічную падтрымку Заказчыкаў. Пры звароце ў службу тэхнічнай падтрымкі Выканаўца: фіксуе ў журнале ўстаноўленай формы час і дату звароту, а таксама кантактныя дадзеныя і нумар Дагавора Заказчыка; неадкладна прымае ўсе неабходныя меры да высвятлення прычын звароту; у выпадку аварыі інфармуе Заказчыка аб прапанаваных сродках яе ліквідацыі, пры неабходнасці арганізуе выезд тэхнічнага спецыяліста да Заказчыка; праводзіць мерапрыемствы па аднаўленні працэса аказання Паслугі. 7.3.2 Тэлефоны для кансультацый і тэхнічнай падтрымкі Карыстальнікаў Паслугі: (017)217-35-84, (017)217-35-06, (017)397-97-40 (час работы з 8.30 да 17.30), e-mail: admbd@irc.beltelecom.by. 7.3.3. Тэлефон па пытаннях працаздольнасці VPN-канала: 123. 8. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў 8.1. Пры невыкананні і неналежным выкананні Выканаўцам абавязкаў, абумоўленых у дагаварных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Заказчык мае права прад'явіць рэкламацыю Выканаўцу. 8.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе. 8.3. Выканаўца разглядае рэкламацыю Заказчыка згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартамі прадпремства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў. 8.4. Рознагалосі, звязаныя з дагаварнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны бакамі шляхам перамоў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 8.5. Выканаўца не нясе адказнасці за перабоі ў аказанні Паслугі, якія ўзніклі па прычыне: парушэнняў энергазабеспячэння ў Заказчыка; пашкоджанняў канцавой абаненцкай прылады і прылад, якія абслугоўваюцца Заказчыкам. 8.6. У выпадках, калі Выканаўца ўстановіць, што работа Заказчыка парушае патрабаванні інфармацыйнай бяспекі сістэмы СПІН, то ён мае права блакаваць доступ апошняга да СПІН і прадастаўленне Паслугі, з наступным паведамленнем аб узнікшым выпадку. 9. Увядзенне ў дзеянне парадку і ўнясенне змяненняў 9.1. Наступны парадак устанаўліваецца Выканаўцам самастойна 9.2. Наступны парадак уступае ў сілу з моманту яго зацверджання Выканаўцам. 9.3. Выканаўца мае права на свой погляд уносціь змяненні (дапаўненні) у наступны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і/або дапаўненняў на сайце Выканаўца www.beltelecom.by. Друк