Памятка карыстальніка дадатковых відаў паслуг

Памятка карыстальніка дадатковых відаў паслуг тэлефоннай сувязі (для Абанентаў сеткі IMS/NGN, фізічных асоб)

 

  1. Скарочаны набор нумара (аплата штомесячнага плацяжу)

Ёсць нумары, па якіх Вам даводзіцца тэлефанаваць часта (не больш за 10 нумароў). Набраўшы кодавую камбінацыю з двух лічбаў Вы ўсталюеце сувязь з Вашым пастаянным абанентам.

Падпіска на паслугу даступная праз кабінет карыстальніка.

Заказ паслугі: *51*<Кароткі нумар>* <Нумар>#

Як скарыстацца: **< Кароткі нумар >

Адмена паслугі: #51*< Кароткі нумар >#

Заўвага: < Кароткі нумар > - дзве лічбы.

 

  1. Неадкладная (безумоўная) пераадрасацыя выкліку (аплата за факт карыстання)

Дазваляе перанакіраваць усе ўваходныя выклікі на іншы нумар тэлефона, у тым ліку мабільны і нумар «Максіфон». Аплата ажыццяўляецца за кожны факт пераадрасацыі выкліку.

Заказ паслугі: *21*<Нумар>#

Адмена паслугі: #21#

 

  1. Пераадрасацыя выкліку пры занятасці абанента (аплата за факт карыстання)

Пакуль Вы размаўляеце, усе выклікі будуць паступаць на іншы нумар, напрыклад, Вашаму памочніку. Аплата ажыццяўляецца за кожны факт пераадрасацыі выкліку.

Заказ паслугі: *67*<Нумар>#

Адмена паслугі: #67#

 

  1. Пераадрасацыя выкліку пры неадказе абанента (аплата за факт карыстання)

Калі Вас няма на месцы, то ўсе выклікі (пасля 20 секунд) будуць пераадрасаваны на любы іншы нумар у тым ліку мабільны або «Максіфон». Аплата ажыццяўляецца за кожны факт пераадрасацыі выкліку.

Заказ паслугі: *61*<Нумар>#

Адмена паслугі: #61#

 

  1. Чаканне выкліку (апавяшчэнне аб паступленні новага выкліку) (аплата штомесячнага плацяжу)

Сэрвіс «Чаканне выкліку» дазваляе наступнае:

  • Падчас размовы Вы пачуеце танальны сігнал аб паступленні новага выкліку;
  • Пры ўключанай паслузе CLIP на Вашым тэлефонным апараце (ТА) адлюструецца нумар тэлефона новага ўваходнага выкліку (у залежнасці ад магчымасцяў Вашага ТА);
  • Пры наяўнасці актываванай дадаткова паслугі «Утрыманне выкліку» (паслуга прадастаўляецца бясплатна). Вы зможаце адказаць на новы ўваходны выклік, утрымліваючы бягучы, а потым вярнуцца да першапачатковага.

Падпіска на паслугу даступная праз кабінет карыстальніка.

Як скарыстацца:

Вы – абанент «А» і размаўляеце з абанентам «В», Вас выклікае абанент «С» (атрымліваеце сігнал апавяшчэння), вашыя магчымыя дзеянні:

  • Flash <доўгі гудок><2> – пераключаецеся на абанента «С» і абанента «В» аўтаматычна ставіце на ўтрыманне. Пасля размовы з абанентам «С»: Flash <доўгі гудок><2> - вяртаецеся да абанента «В», пры гэтым абанент «С» аўтаматычна ставіцца на ўтрыманне, затым Flash <доўгі гудок><0> скідаеце выклік абанента «С» .
  • Flash <доўгі гудок><1> – пры гэтым аўтаматычна пераключаецеся на абанента «С», а абаненту «В» дасылаецца сігнал занятасці;
  • Flash <доўгі гудок><0> адхіляеце выклік абанента «С»;

Заўвага: у залежнасці ад тыпу ТА функцыянальнай клавішай Flash служыць непасрэдна клавіша F «Flash», клавіша R «Recall», клавіша Скід злучэння.

 

  1. Забарона некаторых відаў выходнай сувязі (аплата за факт карыстання)

Дазваляе часова абмежаваць магчымасць карыстання пэўнымі відамі сувязі. Аплата ажыццяўляецца за кожны факт арганізацыі забароны.

Заказ паслугі: *34*<Пароль>*<Тып абмежавання>#

Адмена паслугі: #34*<Пароль>#

Заўвага: Паролем з'яўляецца чатырохзначны лік, папярэдне ўказаны пры заказе паслугі. Па ўмаўчанні для абанентаў першапачатковы персанальны пароль усталяваны ў значэнні 0000 і можа быць зменены пры дапамозе паслугі «Замена код-пароля».

Тыпы абмежаванняў:

<3> – забарона выхаду на мясцовую, міжгароднюю, міжнародную і мабільную сеткі, акрамя спецслужбаў: 101, 112, 102, 103, 104.

<4> – забарона выхаду на міжгароднюю, міжнародную, мабільную сеткі.

<5> – забарона выхаду на платныя даведачна-інфармацыйныя службы, міжнародную і мабільную сеткі.

<6> – забарона выхаду на платныя даведачна-інфармацыйныя службы, міжгароднюю, міжнародную і мабільную сеткі.

<7> – забарона выхаду на міжнародную сетку.

<8> – забарона выхаду на мабільную сетку.

<9> – забарона выхаду на платныя даведачна-інфармацыйныя службы.

 

  1. Замена код-пароля (аплата за факт карыстання)

Вы можаце змяніць свой пароль, калі яго даведаліся староннія. Аплата ажыццяўляецца за кожны факт змены код-пароля.

Як скарыстацца:

*031*<стары пароль>*<новы пароль>*<новы пароль>#,

дзе новы пароль - 4 любыя лічбы

 

  1. Часовая забарона ўваходнай сувязі (паслуга «Не турбаваць») (аплата за факт карыстання)

Аберажэ Вас ад непатрэбнай турботы, пры гэтым Вы самі можаце тэлефанаваць без абмежаванняў. Аплата ажыццяўляецца за кожны факт арганізацыі забароны (заказа паслугі).

Заказ паслугі: *26 #

Адмена паслугі: #26#

 

  1. Паслуга напамін (аўтаматычная пабудка) (аплата за факт карыстання)

Тэлефон пабудзіць Вас у патрэбны час або нагадае аб прызначанай сустрэчы. Аплата ажыццяўляецца за кожны факт напаміну.

а) Заказ паслугі на адны суткі: *55*ГГХХ#

    Адмена ўсіх устаноўленых апавяшчэнняў: #55#

    Адмена канкрэтнага апавяшчэння: #55*ГГХХ#

б) Заказ паслугі на пэўную колькасць дзён: *56*ГГХХ*КД#

    Адмена ўсіх устаноўленых апавяшчэнняў: #56#

    Адмена канкрэтнага апавяшчэння: #56*ГГХХ#

в) Заказ паслугі на пэўны дзень тыдня: *57*ГГХХYX#

    Адмена ўсіх устаноўленых апавяшчэнняў: #57#

    Адмена канкрэтнага апавяшчэння: #57*ГГХХ#

дзе Y- колькасць тыдняў, Х - нумар праграмы, ГГ - гадзіны ад 00 да 24, ХХ - хвіліны ад 00 да 59, КД - колькасць дзён ад 01 да 99.

Х=0 – увесь тыдзень,

Х=1 – з панядзелка па суботу,

Х=3 – з панядзелка па пятніцу,

Х=5 – субота, нядзеля.

 

  1. Перадача выкліку (аплата штомесячнага плацяжу)

Паслуга «Перадача выкліку» дазваляе перадаваць прыняты выклік па прызначэнні, вызваляючы выклікаючага абанента ад неабходнасці набіраць яшчэ адзін нумар. Абанент, які першапачаткова прыняў выклік, пасля перадачы выкліку ў злучэнні не ўдзельнічае.

Падпіска на паслугу даступная праз кабінет карыстальніка.

Як скарыстацца:

Вы - абанент «А», на Ваш тэлефон паступае ўваходны выклік ад абанента «В», Вашы магчымыя дзеянні:

  • Flash <доўгі гудок> – набіраеце нумар абанента «С», якому пасля перададзіце выклік, абанент «В» аўтаматычна ставіцца на ўтрыманне.

У выпадку, калі абанент «С» не адказвае на Ваш выклік, пасля 55 секунд чакання і праслухоўвання аўтаінфарматара, Вы вернецеся да размовы з абанентам «B».

У выпадку, калі злучэнне паміж Вамі і абанентам «С» адбылося (пры ўтрыманні абанента «В»):

  • Flash <доўгі гудок><4> – і пакласці трубку. Аўтаматычна адбудзецца злучэнне паміж абанентам «В» і абанентам «С».

 

  1. Злучэнне без набору нумара (аплата штомесячнага плацяжу)

Зняўшы трубку і не набіраючы нумар, Вы праз 5 секунд аўтаматычна злучыцеся з тым нумарам, які запраграмуеце.

Падпіска на паслугу даступная праз кабінет карыстальніка.

Заказ паслугі: * 53 * <Нумар> #

Адмена паслугі: # 53 #

 

  1. Утрыманне выкліку (бясплатна)

Падчас размовы з адным абанентам ёсць магчымасць утрымліваць злучэнне з другім абанентам.

Як скарыстацца:

Flash <доўгі гудок> - абанент аўтаматычна ставіцца на ўтрыманне.

 

  1. Канферэнцсувязь (трохбаковая канферэнцыя) (аплата штомесячнага плацяжу)

Калі Вам пры размове з калегам або сябрам спатрэбіўся яшчэ адзін суразмоўца, cкарыстайцеся гэтай паслугай. Трохбаковая размова дазволіць Вам усталяваць адначасовае злучэнне з двума іншымі абанентамі.

Падпіска на паслугу даступная праз кабінет карыстальніка.

Як скарыстацца:

а) Вы абанент «А» і размаўляеце з абанентам «В» (ён патэлефанаваў Вам ці Вы патэлефанавалі яму), і дадаткова набіраеце абанента «С»:

Flash <доўгі гудок> <Нумар абанента «С»> Flash <доўгі гудок> <3>  - размаўляеце адначасова з двума абанентамі.

б) Вы абанент «А» і размаўляеце з абанентам «В», і ідзе выклік ад абанента «С»:

пры наяўнасці паслугі «Чаканне выкліку» Вы чуеце танальны сігнал аб паступленні новага выкліку і бачыце нумары тэлефона новага ўваходнага выкліку на экране ТА, пры наяўнасці паслугі CLIP:

Flash <доўгі гудок> <3> - размаўляеце адначасова з двума абанентамі.

 

Тэхнічныя патрабаванні да тэлефонных апаратаў і рэкамендацыі па карыстанні дадатковымі відамі паслуг тэлефоннай сувязі:

  • Тэлефонны апарат павінен быць з кнопкавым нумаранабіральнікам і падтрымкай рэжыму танальнага набору нумара;
  • Неабходна наяўнасць клавішы F «Flash», клавішы «Скід» або клавішы R «Recall»;
  • Працягласць F «Flash», R «Recall» павінна быць выстаўлена ў настройках тэлефона на ўзроўні 100 мс;
  • Устаноўка, адмена і праверка працаздольнасці паслуг ажыццяўляецца пры знятай трубцы;
  • Пры правільнай устаноўцы або адмене паслуг Вы пачуеце ў трубцы фразу: «Паслуга паспяхова дададзеная» або «Зроблена адмова ад падпіскі на паслугу»;
  • Калі Вы дапусцілі памылку, у залежнасці ад таго, якую паслугу Вы спрабавалі ўсталяваць, пачуеце фразу: «Вам не ўдалося зарэгістраваць новую паслугу», «Некарэктна набраны нумар», «Пароль уведзены няправільна».

 

Заўвага.

Паслуга «Перадача выкліку» не працуе на наступных мадэлях канцавога абсталявання, якое ўстанаўліваецца ў абанента: ZXV10 H201Lb; ZXV10 H201L; ZXV10 H208Lb; ZXV10 H208L.

На канцавым абсталяванні ZXA10 F820 паслугі «Перадача выкліку» і «Трохбаковая канферэнцсувязь» рэалізуюцца пры дапамозе спалучэння клавіш Flash<3>. Пры гэтым паслуга «Трохбаковая канферэнцсувязь» не можа быць аказана пры наяўнасці падпіскі на паслугу «Перадача выкліку».

На абаненцкіх тэрміналах LTE не даступны заказ наступных паслуг: "Забарона некаторых відаў выходнай сувязі", "Часовая забарона ўваходнай сувязі" (паслуга "Не турбаваць") і "Злучэнне без набору нумара".


Source URL: https://www.beltelecom.by/pamyatka-polzovatelya-dopolnitelnykh-vidov-uslug