15 сакавіка адзначаецца Дзень спажыўца

У 2020 годзе Сусветны дзень абароны правоў спажыўцоў праходзіць пад дэвізам «За адказнае спажыванне».

 

Сёння прасоўванне ідэі рацыянальнага і адказнага спажывання з'яўляецца глабальнай праблемай, рашэнне якой залежыць ад удзелу кожнага чалавека. Варта звярнуць увагу на пытанні празмернай вытворчасці і нерацыянальнага спажывання, якія цягнуць за сабой змяненне клімату, пагаршэнне стану навакольнага асяроддзя, прыводзяць да страты ўнікальных прыродных аб'ектаў. Для таго каб захаваць прыродныя рэсурсы і палепшыць сацыяльныя ўмовы для цяперашніх і будучых пакаленняў, кожнаму спажыўцу неабходна прытрымлівацца прынцыпаў адказнага спажывання тавараў і паслуг.

 

Штогод у рамках Дня спажыўца ў краіне арганізуюцца розныя мерапрыемствы: гарачыя тэлефонныя лініі па пытаннях спажывецкай тэматыкі, прэс-канферэнцыі, круглыя сталы.

 

РУП «Белтэлекам» імкнецца да адкрытага прадуктыўнага дыялога са сваімі кліентамі. Разумеючы, як важна кліентам аператыўна атрымліваць інфармацыю аб дзейнасці і паслугах кампаніі, мы стараемся выкарыстаць усе зручныя каналы камунікацыі.

 

Напярэдадні Дня спажыўца «Белтэлекам» правядзе онлайн-кансультацыю ў сацыяльных сетках. 13 сакавіка з 10:00 да 12:00 у супольнасцях кампаніі ў Twitter, ВКонтакте, Facebook, Одноклассники і Instagram карыстальнікі змогуць задаць свае пытанні пра паслугі «Белтэлекама» і атрымаць адказы спецыялістаў.

 

Кампанія пастаянна развівае формы ўзаемадзеяння з кліентамі. Так, нашым абанентам кругласутачна даступная служба тэхнічнай падтрымкі і кансультацыі па нумары 123. Праводзяцца прамыя тэлефонныя лініі з кіраўніцтвам прадпрыемства, працуе гарачая лінія.

 

Важнай крыніцай інфармацыі пра паслугі РУП «Белтэлекам» з'яўляюцца карпаратыўныя сайты www.beltelecom.by, www.byfly.by, www.zala.by, www.yasna.by, www.tv.yasna.by.

 

На сайце www.beltelecom.by можна азнаёміцца ​​з агульнай інфармацыяй аб кампаніі, паслугамі для фізічных і юрыдычных асоб.

Сайт www.byfly.by знаёміць з паслугамі доступу да сеткі Інтэрнэт. Тут абаненты могуць знайсці пералік тарыфных планаў, апісанне дадатковых паслуг, праверыць тэхнічную магчымасць падключэння і т. д.

Сайт www.zala.by інфармуе пра паслугі тэлебачання ZALA.

Сайт www.yasna.by  змяшчае інфармацыю пра пакеты паслуг электрасувязі. Ён зручны і просты ў навігацыі і дазваляе лёгка выбраць аптымальнае рашэнне для хатняга карыстання.

 На сайце www.tv.yasna.by можна больш даведацца пра тэлеканал «ЯСНАе TV», азнаёміцца  з TV-праграмай на тыдзень.

 

Дадатковая крыніца інфармацыі для нашых абанентаў - мабільны дадатак «Мой Белтэлекам». Усталяваўшы яго, карыстальнік можа знаёміцца з даступнымі паслугамі і тарыфамі РУП «Белтэлекам», пазнаваць аб прафілактычных работах на сетцы, атрымліваць інфармацыю пра новыя паслугі і сэрвісы. Акрамя таго, «Мой Белтэлекам» дазваляе сачыць за балансам, мяняць тарыфныя планы, а таксама ўключаць і адключаць дадатковыя паслугі, адсочваць статыстыку спажывання паслуг, папаўняць рахунак і інш.

 

Сёння папулярным сродкам камунікацыі сталі сацыяльныя сеткі. Супольнасці кампаніі Twitter, ВКонтакте, Facebook, Одноклассники і Instagram аб'ядноўваюць больш за 33 000 падпісчыкаў. На гэтых пляцоўках карыстальнікі могуць таксама задаць свае пытанні і атрымаць адказы спецыялістаў.


Source URL: https://www.beltelecom.by/news/main/15-sakavika-adznachaecca-dzen-spazhyuca