Паважаныя абаненты!

У сувязі з эпідэмічнай абстаноўкай, якая склалася, усведамляючы сваю адказнасць і клапоцячыся аб Вашым здароўі, у мэтах прафілактыкі захворвання на вірусныя інфекцыі рэкамендуем скараціць наведванне сэрвісных цэнтраў РУП "Белтэлекам".

Нагадваем, што большасць пытанняў, якія тычацца аказання паслуг сувязі, можна вырашыць аддалена, у тым ліку:

  • з выкарыстаннем сэрвісу «Мой Белтэлекам» (устанаўліваецца ў якасці дадатку на смартфон, планшэт або хатні камп'ютар). Дазваляе аформіць заяўку на падключэнне новай паслугі, змену тарыфнага плану, задаць пытанне спецыялісту.
  • на сайтах beltelecom.byyasna.bybyfly.byzala.by у раздзеле «Падключыць» магчыма аформіць заяўку на падключэнне новай паслугі.
  • па тэлефоне 123 (кругласутачна) магчыма атрымаць кансультацыю па паслузе.

Дадаткова просім пры наведванні Сэрвісных цэнтраў выконваць санітарны этыкет:

  • апрацоўваць рукі антысептычным растворам (маецца на кожным сэрвісныя цэнтры)
  • захоўваць дыстанцыю не менш за 1 метр паміж наведвальнікамі і спецыялістамі
  • знаходзіцца па адным на працоўным месцы спецыяліста
  • карыстацца пры неабходнасці ахоўнымі медыцынскімі маскамі.

Пры нядужнасци і наяўнасці прыкмет рэспіраторнага захворвання просім Вас не наведваць Сэрвісныя цэнтры і грамадскія месцы.

Дзякуй за разуменне і будзьце здаровыя!