Графік выязных прыёмаў

Графік прыёму грамадзян і правядзення сустрэч кіраўнікоў у структурных падраздзяленнях прадпрыемства з працоўнымі калектывамі па пытаннях паляпшэння стану працы з грамадзянамі (згодна з планам мерапрыемстваў РУП «Белтэлекам» па рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 года № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату» (I квартал)

 

Прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы, займаемая пасада

 

Дата і час прыёму

Месца правядзення

 

2

 

Мельнікаў
Генадзь Васільевіч

Першы намеснік генеральнага дырэктара

 

Адмена
Новая дата прыёму будзе паведамлена дадаткова

Талачынскі ўчастак электрасувязі (Віцебскі філіял)

Адмена
Новая дата прыёму будзе паведамлена дадаткова

Пружанскі ўчастак электрасувязі

(Брэсцкі філіял)

21.03.2023

3

 

Туромша
Сяргей Валер'евіч

Намеснік генеральнага дырэктара па эканоміцы і камерцыйных пытаннях

 

 

11:00 – 13:00

Кобрынскі ЗВЭС

(Брэсцкі філіял)

28.02.2023

11:00 – 13:00

Мазырскі ЗВЭС

(Гомельскі філіял)

14.03.2023

4

 

Жаркевiч
Андрэй Рамуальдавіч

Намеснік генеральнага дырэктара па тэхнічных пытаннях

 

 

Адмена
Новая дата прыёму будзе паведамлена дадаткова

Лідскі ЗВЭС

(Гродзенскі філіял)

15.02.2023

Адмена
Новая дата прыёму будзе паведамлена дадаткова

Асіповіцкі ЗВЭС

(Магілёўскі філіял)

22.03.2023

5

 

Заліўка
Андрэй Аляксандравіч

Намеснік генеральнага дырэктара па кадрах, бяспецы і рэжыме

 

11:00 – 13:00

Гарадоцкі ўчастак электрасувязі

(Віцебскі філіял)

24.02.2023

11:00 – 13:00

Буда-Кашалёўскі ўчастак электрасувязі

(Гомельскі філіял)

24.03.2023

             

Заўвага:

Час і дата прыёму можа быць зменена, апавяшчэнне аб правядзенні выязных прыёмаў ажыццяўляецца праз мясцовыя СМІ і мясцовыя выканаўчыя камітэты.

Графік прыёму грамадзян зацвярджаецца генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» штоквартальна.

Падчас выездаў у рэгіёны праводзяцца таксама сустрэчы з працоўнымі калектывамі раённых вузлоў электрасувязі, абмяркоўваюцца пытанні выканання бізнес-планаў развіцця, прагнозных паказчыкаў, перспектывы развіцця арганізацый і шляхі далейшага павышэння якасці аказання паслуг сувязі і прадастаўлення новых паслуг.