Графік выязных прыёмаў

Графік прыёму грамадзян і правядзення сустрэч кіраўнікоў у структурных падраздзяленнях прадпрыемства з працоўнымі калектывамі па пытаннях паляпшэння стану работы з грамадзянамі (згодна з планам мерапрыемстваў РУП «Белтэлекам» па рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 года № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату» (III квартал)

Прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы, пасада

Дата і час прыёму

Месца правядзення

1

Петручэня Юрый Мікалаевіч,

генеральны дырэктар

 

 

 

 

2

Мельнікаў Генадзь Васільевіч,

першы намеснік генеральнага дырэктара

11:00 – 13:00

Рагачоўскі цэх электрасувязі

(Гомельскі філіял)

20.09.2022

11:00 – 13:00

Смалявіцкі ЗВЭС

(Мінскі філіял)

Адмена. Дата новага прыёму будзе паведамлена дадаткова.

3

Туромша Сяргей Валер'евіч,

намеснік генеральнага дырэктара па эканоміцы і камерцыйных пытаннях

11:00 – 13:00

Жлобінскі ЗВЭС

(Гомельскі філіял)

24.08.2022

11:00 – 13:00

Жодзінскі ВЭС

(Мінскі філіял)

17.08.2022

4

Жаркевiч Андрэй Рамуальдавіч,

намеснік генеральнага дырэктара па тэхнічных пытаннях

11:00 – 13:00

Гомельскі ЗВЭС

(Гомельскі філіял)

Адмена. Дата новага прыёму будзе паведамлена дадаткова.

11:00 – 13:00

Магілёўскі ВЭС

(Магілёўскі філіял)

Адмена. Дата новага прыёму будзе паведамлена дадаткова.

5

Заліўка Андрэй Аляксандравіч,

намеснік генеральнага дырэктара па кадрах, бяспецы і рэжыме

11:00 – 13:00

Камянецкі ўчастак электрасувязі

(Брэсцкі філіял)

18.08.2022

11:00 – 13:00

Лепельскі ўчастак электрасувязі

(Віцебскі філіял)

25.08.2022

 Заўвага:

Час і дата прыёму можа быць зменена, апавяшчэнне аб правядзенні выязных прыёмаў ажыццяўляецца праз мясцовыя СМІ і мясцовыя выканаўчыя камітэты.

Графік прыёму грамадзян зацвярджаецца генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» штоквартальна.

Падчас выездаў у рэгіёны праводзяцца таксама сустрэчы з працоўнымі калектывамі раённых вузлоў электрасувязі, абмяркоўваюцца пытанні выканання бізнес-планаў развіцця, прагнозных паказчыкаў, перспектывы развіцця арганізацый і шляхі далейшага павышэння якасці аказання паслуг сувязі і прадастаўлення новых паслуг.